Evet, çok stresliyim. Sen boş boş oturup hiçbir şey yapmazken ben bütün gün çok çalışıyorum. Eve geldiğimde üvey kardeşimin birkaç basit ev işini halletmesini bekliyorum sadece. Sanırım bu çok mu fazla bir istek… Masaj mı? Tabii, hoş olurdu ama sen hiç kimseye masaj yaptın mı? Tamam, peki, sanırım bir zararı olmaz…